Loading...
برچسب‌ها: , , 0 نظرات
Share
کسانی که در خواست دعوتنامه بالاترین رو دارند لطفا موارد زیر رو انجام دهند تا در اولین فرصت و بعد از بررسی برای آنها دعوتنامه بالاترین ارسال شود (تعداد دعوتنامه بسیار محدود می باشد)



  1. ابتدا در قسمت "همراهان و دوستان " سایت عضو شوید.
  2. بعد از عضویت نام (اسمی که با آن عضو وبلاگ شدید) و ایمیل خود رو در بخش نظرات این صفحه از وبلاگ قرار دهید. تا در صورت لزوم با شما از طریق ایمیل ارتباط برقرار شود.
  3. مختصری از فعالیت های خودتون رو بنویسید برای مثال: (اختیاری)
    1. اگر وبلاگ داشته اید نام وبلاگ و مدت فعالیتتون در وبلاگ رو بگید (اختیاری)
    2. اگر در فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی بودید - مختصری توضیح دهید (اختباری)
  4. دلیل علاقه به عضویتتون در بالاترین رو بیان کنید (اختیاری)
  5. اگر در دیگر سایت های اشترک ایرانی نظیر بالاترین عضو هستید شناسه کاربری و لینک کاربرتون رو قرار دهید (برای مثال: دنباله - سبزلینک - کلوب و ...) (اختیاری)

برای من فقط امکان ارسال تعداد محدودی دعوتنامه بالاترین فراهم شده است و قصد دارم آن را برای دوستانی که هم در محیط اینترنت فعال هستند و هم فکر می کنن که بالاترین تونه مکانی برای کمک به پیشرفتشون و بیان نظراتشون و یا دیده شدن وبلاگشون باشه از طریق این صفحه بفرستم.

باید توضیح بدم که قسمت هایی که با (اختیاری) مشخص شده اند، فقط توضیحات و مشخصات دقیق تری از شما رو در اختیار من برای تصمیم گیری قرار میده و همان طور که از اسمشون پیداست اختیاری هستند.

(این صفحه فعلا به صورت آزمایشی ایجاد شده است)



این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed

0 نظرات برای “دعوتنامه بالاترین”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس