Loading...
برچسب‌ها: , , 0 نظرات
Share


تینا جمالی


  • تینا هستم - زیاد اهل صحبت کردم نیستم ولی پاش بیفته تا دلتون بخواد حرف می زنم - آدمی نیستم که کسی بهم تهمتی بزنه و یاکلا حرفی بزنه که خوشم نیاد و ساکت بشینم
  • جنس: زن (دیگه کاملا مشخصه)
  • علائم ستاره شناسی: برج جدی
  • رنگ مورد علاقه: آبی
  • ورزش مورد علاقه: فوتبال و یوگا
  • تحصیلات: فوقش دیپلم هستم
  • مکان: تهران - ایران
مشاهده پروفیل کامل من در بلاگر


شما می توانید در شبکه های اجتماعی زیر من و پیدا کنید:


شبکه های اشتراک لینک ایرانی:

شبکه های اجتماعی بین الملی:




یه جای تو تهرانم 
یعنی یه جایی بین آزادی و انقلاب 
آفرین ، نزدیک شدی؟
آگه تونستی درست حدس بزنی جایزه داری

حدسیات رو می تونی تو بخش نظرات بنویسی
نه مثل اینکه بخش نظرات نداره
خوب ببخشید - حالا چرا عصبانی میشی!
بخش نظرات بخاطر شما فعال شد!



این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed

0 نظرات برای “درباره من”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس